Відповідно до Закону України «Про захист прав споживача», інтернет-магазин ARMOURIES надає гарантію на весь асортимент товарів у порядку, передбаченому Законом. Терміни гарантії на товари вказані безпосередньо у картках товарів на сайті.
стаття 8. За законом України «Про захист прав споживачів»:
у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару у розумний строк.
вимоги споживача, передбачених цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.
Гарантійні зобов'язання не поширюються у випадках:
є механічні, чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
ушкодження, отримані внаслідок використання товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатацій.
1. ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІН ТОВАРУ
Повернення/обмін отриманого товару може бути здійснене протягом 14 календарних днів з дня його отримання в службі доставки або в пункті видачі інтернет-магазину ARMOURIES.
стаття 9. Відповідно до закону України «про захист прав споживачів»:
споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право обміну товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, крім дня купівлі.
споживач (термін вживається в такому значенні відповідно до статті 1. П.22 закону України «про захист прав споживачів») – фізична особа, яка набуває, замовляє, використовує або має намір придбати або замовити продукцію для особистих потреб, не пов'язаних із підприємницькою діяльністю чи виконанням обов'язків найманого працівника.
Для здійснення повернення у 14-денний період необхідно дотримання наступних умов:
збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.
немає слідів використання, носіння, прання і т.д.
збережені всі аксесуари, комплектуючі та документація, що постачаються з товаром, не порушена упаковка, пломби та ярлики.
обов'язково наявність документа, що підтверджує придбання (перебувати у посилці з товаром).
* Якщо товар був у блістері, упаковка має бути непорушеною.
1.1. Повернення товару, замовленого поштою:
обмін або повернення товару здійснюється за допомогою оформлення посилки у транспортній службі за даними відправника початкової посилки.
оформлення зворотної посилки БЕЗ ПОДАТКОВОГО ПЛАТЕЖУ.
покупець самостійно оплачує відправку товару, вартість якого встановлює транспортна служба.
1.2. Повернення товару, придбаного через пункт видачі:
обмін або повернення товару здійснюється безпосередньо у пункті видачі у робочий час за попереднім погодженням з менеджером інтернет-магазину ARMOURIES.
2. ТЕРМІНИ ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ ЗАСОБІВ
Термін повернення коштів встановлено відповідно до Правил продажу товарів на замовлення та поза офісними або торговельними приміщеннями (Наказ Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року №103) та становить до 30 календарних днів.
3. СПОСОБИ ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ ЗАСОБІВ
ВАРІАНТ 1: Якщо товар був придбаний за передоплатою (перерахування коштів на рахунок ФО-П), повернення здійснюється таким же способом на реквізити відправника коштів
ВАРІАНТ 2: Якщо оплата товару здійснювалася післяплатою (оплата товару при отриманні), повернення коштів обговорюється безпосередньо з покупцем
Для переказу грошей Вам необхідно вказати такі реквізити:
Назва банку
ПІБ одержувача
Номер карткового рахунку отримувача
Призначення платежу (має містити номер замовлення та ПІБ)